میکروفن یقه ای بی سیم هالی لند مدل Hollyland Lark M1 Solo

یکسال ضمانت همگام سیستم رازی

Read moreShow less
52,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی میکروفن بیسیم هالی لند Lark M1 Solo

میکروفن یقه‌ای بیسیم هالی لند  Hollyland Lark M1 Solo یکی از بهترین انواع میکروفن‌های بی سیم برای فعالیت در بستر وب است. این میکروفون بدنه‌ای صیقلی، سبک و کوچک دارد. طراحی ظاهری منحصربفرد و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید ضبط صدا به همراه عملکرد عالی، محبوبیت میکروفن یقه‌ای بی سیم هالی لند Lark M1 Solo را در بین تولید کنندگان محتوا و فعالان فضای مجازی افزایش داده است. بنابراین اگر یوتیوبر، بلاگر یا استریمر هستید، این میکروفون می‌تواند به خوبی نیازهای شما برای تولید محتوا برطرف کند. 

مشخصات کلی میکروفن بیسیم Hollyland Lark M1 Solo

حداکثر مدت زمان نگهداری شارژ باتری 20 ساعت 

قابلیت اتصال به لپ تاپ، تلفن همراه و دوربین 

سازگار با سیستم‌ عامل iOS  و Android

تطبیق خودکار با دستگاه ضبط صوت 

قابلیت کاهش نویز HearClear

حداکثر فشار صوتی 110 دسی‌بل

بهره‌گیری از کیفیت صدای Hi-Fi

انتقال سیگنال 2.4 گیگاهرتزی

طراحی ظاهری ساده و زیبا 

سیگنال دهی تا شعاع 200 متری

کیفیت صدای 48kHz/16bit

حداکثر وزن 11.8 گرم 

ویژگی‌های میکروفن یقه‌ای بیسیم Lark M1 Solo

طراحی ساده و منحصربفرد 

این میکروفن تک کاربره با وزنی معادل 11.8 گرم، دارای ابعادی کوچک و تقریبا به اندازه یک فلش مموری یا کوچکتر از آن است. در طراحی بدنه این میکروفن از اشعه فرابنفش جهت رنگ کردن سطح میکروفن استفاده شده است. به همین دلیل می‌توان از آن برای تولید محتواهای ویدیویی استفاده کرد. لبه‌های خمیده این میکروفن استفاده از آن را در موقعیت‌های مختلف امکان پذیر کرده است. وزن سبک و طراحی خاص بدنه با ضخامت کمتر از یک سانتی متر، این میکروفن را برای نصب بر روی یقه مناسب کرده است.

کاربرد آسان

قابلیت اتصال خودکار به دستگاه و راه‌اندازی آسان در میکروفن هالی لند Lark M1 Solo، استفاده از این محصول را برای تمامی افراد ممکن کرده است. به طوری که تنها با روشن کردن دکمه فرستنده و گیرنده می‌توان از میکروفن برای ضبط استفاده کرد. گیرنده میکروفن تک کاربره هالی لند مدل Lark M1 Solo دارای یک دکمه پاور، تغییر حالت، کاهش و افزایش صدا است. همچنین فرستنده دارای یک دکمه دو حالته سینک کردن و پاور است. 

قابلیت حذف نویز 

پشتیبانی از قابلیت حذف نویز در میکروفن Hollyland Lark M1 Solo یکی مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. این قابلیت در افزایش کیفیت صدای ضبط شده در محیط‌های مختلف نقش موثری ایفا می‌کند. به طور کلی میکروفن بی سیم هالی لند مدل Hollyland Lark M1 Solo در مقایسه با سایر میکروفن‌های هم رده، در حذف نویزهای محیطی عملکرد مطلوب‌تری از خود ارائه می‌دهد.

کیفیت صدای HiFi

بهره‌گیری از فناوری LC3 Codec در کنار قابلیت حذف نویز‌، کیفیت صدای این میکروفن را در حد مطلوب حفظ کرده است. با استفاده از این میکروفن بسته به شرایط و موقعیت می‌توان صدای آن را در سه سطح High، Medium و Low تنظیم کرد. 

نتیجه گیری

میکروفن یقه‌ای بی سیم هالی لند مدل Hollyland Lark M1 Solo با طراحی ساده، حمل آسان، باتری قابل شارژ با طول عمر بالا، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک انتخاب ایده‌آل برای کاربرانی است که به کیفیت و وضوح صدا اهمیت می‌دهند. این میکروفن انتخابی هوشمندانه برای افراد مبتدی و حرفهای است. چرا که در کنار مزایا و ویژگی‌های متعدد با قیمت مقرون به صرفه‌ای به بازار عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید میکروفن بی سیم هالی لند مدل Hollyland Lark M1 Solo را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از فروشگاه دوربینت خریداری کنید‌. 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست